look inside

Spontaniczne wycieczki do Warszawy już chyba na stałe wpisały się w mój styl życia. Wsiadam w pociąg wcześnie rano, wracam wieczorem, a przez cały dzień maszeruję po mieście odwiedzając ulubione miejsca, te, o których gdzieś słyszałam i te, na które trafiam zupełnie przypadkiem. Z jednej strony przyznaję, to jest niesamowicie intensywny czas, szczególnie, jeżeli tak jak ja, chcecie zaliczyć wszystko za jednym razem i wykorzystać dzień do granic możliwości. Ale z drugiej strony, są to przede wszystkim wyjazdy pełne wrażeń i niespodziewanych odkryć.

Takim odkryciem ostatniego wyjazdu był praski sklep vintage look inside, na który trafiłam trochę przypadkiem, a który pochłonął mnie całkowicie. Niech was nie zwiedzie niepozorne wejście, bo znajdziecie tam wszystko - od płyt i zastawy stołowej, przez biżuterię i sprzęty agd, po mydełka i puszki kawy z okresu PRLu. Zobaczcie sami!








Post a Comment